Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag over uw Verrassings- & Voordeelkaart? Wellicht vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen.

De Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart

Wat houdt de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart in?
Met de unieke code op de pas ontvangt u kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart.

Tot wanneer is mijn Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart geldig?
De Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart is geldig tot en met 31 maart 2019. Na deze datum kunt u geen gebruik meer maken van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart en vervallen uw inloggegevens.

Kan alleen de bezitter van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Na uw registratie staat het account op naam van bezitter van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart. De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoe veel personen kan ik gebruik maken van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heeft u een bestelling geplaatst maar uw e-tickets nog niet ontvangen?
1. Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval?
2. Neem dan contact op met de klantenservice van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn E-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u uw E-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het E-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte E-tickets wijzigen en/of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte E-tickets te wijzigen en/of te annuleren.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u E-tickets heeft aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze E-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet door ons aan derden worden verstrekt. Zie hiervoor ook het Privacybeleid.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, kunt u de pagina 'Hulp bij registreren' raadplegen. Staat uw antwoord daar niet tussen? Dan kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via 010-2043058 of via klantenservice@frieschdagbladvoordeelkaart.nl.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat moet ik doen?
Uw gebruikersnaam is tevens het e-mailadres waarmee u bent geregistreerd op het Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart platform. Bent u deze vergeten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Op de registratie/inlogpagina vindt u de 'wachtwoord vergeten' knop. Klik hierop en vul uw e-mailadres in. Klik op verzenden. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met daarin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ik krijg de melding 'onjuiste combinatie', wat moet ik doen?
Bent u er zeker van dat u geen tikfouten heeft gemaakt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de 'wachtwoord vergeten' knop op de registratie/inlogpagina.


Persoonlijke Gegevens

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Uw naam, e-mailadres, adres en wachtwoord kunt u, nadat u bent ingelogd, zelf aanpassen via de knop 'Profiel'.


Nieuwsbrief

Hoe kan ik mij in-/uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief wordt u op de hoogte gehouden van de nieuwste aanbiedingen. Tijdens de registratie kunt u zich direct inschrijven voor de nieuwsbrief door het vinkje aan te klikken. U kunt zich, indien u bent ingelogd, te allen tijde in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief onder de knop 'Profiel'.

Hoe vaak ontvang ik de nieuwsbrief?
U ontvangt de nieuwsbrief maximaal twee keer per kalendermaand.


Diner Jaarkaart

Wat houdt de Diner Jaarkaart in?
Met de Diner Jaarkaart ontvangt u tot en met 31 maart 2019 25% korting op de gehele rekening (inclusief drank) bij alle deelnemende restaurants. U vindt de deelnemende restaurants op www.dinerjaarkaart.nl.

Loopt de Diner Jaarkaart automatisch af?
Ja, de Diner Jaarkaart loopt na 31 maart 2019 automatisch af. 

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Diner Jaarkaart?
U kunt uiteraard met zo veel personen als u wilt, uit eten. Echter geldt de 25% korting op de gehele rekening voor maximaal 4 personen.

Hoe gebruik ik de Diner Jaarkaart?
U dient altijd te reserveren als u uw Diner Jaarkaart wilt gebruiken. Geef tijdens de reservering aan dat u over een Diner Jaarkaart beschikt. Toon uw Diner Jaarkaart bij het afrekenen (via de webapp of via uw Voordeelkaart) en ontvang direct 25% korting.

Hoe activeer ik mijn digitale Diner Jaarkaart?
1. Surf via uw telefoon of tablet naar www.dinerjaarkaart.nl/ndc. U komt hier direct in een webapp omgeving terecht.
2. Vul uw vouchercode in (deze code vindt u achterop uw Voordeelkaart).
3. Vul uw gegevens in en voltooi de activatie van uw digitale Diner Jaarkaart.
4. Uw digitale Diner Jaarkaart is nu aangemaakt en klaar voor gebruik.

Bij welke restaurants kan ik uit eten met de Diner Jaarkaart?
Een overzicht van alle deelnemende restaurants vindt u op www.dinerjaarkaart.nl.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice van de Friesch Dagblad Verrassings- & Voordeelkaart is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30, met uitzondering van erkende feestdagen. U kunt ons telefonisch bereiken via +31(0)10-2043058 of per e-mail via klantenservice@frieschdagbladvoordeelkaart.nl.